Vrijwilligers

Vrijwilligers Stichting MFC De Hardenberg Finsterwolde

2 februari 2023

Zonder vrijwilligers gaan we het niet redden om de Hardenberg te behouden. We zullen de komende tijd een beroep doen op de medewerking van inwoners, gebruikers en verenigingen.

We zijn gestart met het inzichtelijk maken waarvoor we vrijwilligers nodig hebben. We zijn ontzettend blij met de 26 aanmeldingen die we inmiddels hebben ontvangen.
Maar dit is niet genoeg.

Binnenkort starten met een aantal werkgroepen. Heb jij kennis of goede ideeën die je wilt inbrengen in een werkgroep? Meld je dan aan via onze website www.mfcdehardenberg.nl.

• Werkgroep activiteiten
  • Werkgroep Horeca